donderdag 15 september 2011

30 day Challenge: Day 8


Day 08: Something you hope to do in your life.

Wauw, dit is toch wel een moeilijke. Iets wat ik in mijn leven wil doen. Heel veel! Het is altijd goed om ergens naar te streven, en dat je een doel hebt. Ook misschien dingen die je aan jezelf wilt verbeteren, daarvan heb ik er best veel. Vandaag zal ik er wat delen!
Ik wil veel bereiken in mijn leven. Allereerst wil ik dit schooljaar goed doorkomen. Ik moet er wel heel hard voor werken, en dat ga ik ook zeker doen! Dan kan ik in de 6e klas mijn gymnasium diploma halen, en dan kan ik gaan studeren! Met een gymnasium diploma kun je veel bereiken, en daarom wil ik er hard voor werken.
Wat ik ook heel graag wil, is in een groot theater op het podium staan, en toneel spelen. Dat is echt mijn grote droom! Ik heb nu een grote kans op school, voor de Grote avond, of de Kleine avond. Volgende week vrijdag is de auditie! Ik ga er echt helemaal voor, die kans wil ik niet missen! Het lijkt me echt een fantastische ervaring, ik hoop echt dat ik in het stuk kom! 
Er zijn zoveel dingen die ik nog moet doen in mijn leven, naar New York, Parijs, Griekenland, Rome, Sint Petersburg, Zuid-Afrika, Chili, China, er zijn zoveel plekken in de wereld waar ik eens naartoe zou willen! Ook zou ik de modewereld eens van dichtbij willen zien. Ik zeg het niet zo snel, maar ik zou een berg optillen om eens een modeshow te lopen, een fotoshoot te doen, of iets in die modewereld te ontdekken, en leren naaien en zo! Daar droom ik echt van, hihi :)

Ik heb dus zeker wat om naar te streven. Eigenlijk heb ik heel veel dingen, waar ik van droom om te doen, maar dan wordt dit een lang verhaal. Dat ik van veel dingen droom betekend trouwens niet dat ik niet tevreden ben met mijn leven zoals het nu is, integendeel! Ik ben juist heel blij met mijn leven, en ik ga alles eruit halen wat erin zit! 

Dat was dag 8 ook al weer, wat gaat dat snel... Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en tot morgen!!!
xxx <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je mening horen!
Blijf wel netjes, let op je taalgebruik, zaai geen haat. Spammen wordt niet op prijs gesteld.